BIA album + Micke = SANT

En kollega beställde ett album till sin älskade man på hans 40-års dag…Albumet mäter 9X9 IN. Det är detta album som jag vill ha klart idag!

micke

Framsidan! Bokstäver – Tim Holtz, brads You Do

m1

Stämpel ”Forever & Always” från Inkido

m2

Runda Fragments – Tim Holtz.

m3

Papper mest från My Minds Eye, men även Fancy Pants och Basic Grey. Blommor från Prima…

m5

m4

Pärlor från Reprint och Fragments från Tim Holtz.

Jag återkommer med fler bilder// Mija

2 kommentarer

Filed under Album, Altrat, Scrap

2 responses to “BIA album + Micke = SANT

  1. Jätteläckert album måste jag säga. Bloggen blev superfin den med.

    Jag har inte lyckats hitta info om kod och klocka men om jag snubblar över det så lovar jag att hojta till.
    Kram
    Malin

  2. Åhhh sååå underbart Mija…
    älskar ditt album och det ska bli riktigt kul att se det färdigt sedan!! Woooooow vilket arbete och så välgjort allt…

    Kraaaaaaaaaaaam

Kommentera

