Stirrig morgon

..Hana åkte iväg till Stockholm kl. 06.00 så jag tog hand om prinsessan alldeles själv. Tur att hon är så himla snäll just nu:) Sen när jag skulle iväg till jobbet hittade jag inte min plånbok! STRESSSSSS, HYSTERI och tårar!!! Jag blir så galen på mig själv när jag slarvar till det på detta viset. Jag pratade precis med min mor som är hemma hos mig just nu och hon berättade Olivia hade hittat den…TACK goa’ unge – love you!

Fridens, Mija

Lämna en kommentar

Filed under Bubbel

Kommentera

