Mona Lisa

Det är svårt att få bilderna bra nu i vintertid..Klicka på den så ser ni bättre…

Ännu en LO på bästa Annlouise…Med ett leende likt Mona Lisas! Jag fick lite ”Da Vinci-känsla” av det bruna papperet från Fancy Pants som så perfekt plockar upp nyanserna i fotot! Stämplar från Tim Holtz och ArtStamps. Rubriken skar jag ut med min nya Silhouette – tack ”Mamma Maria” att jag fick köpa den av dig:)

Söta blommor hittade jag hos Brunsons

Mini alphas från Making Memories

Underbar pebble från Prima.

Det var allt! Ha en mysig 1:a advent, Mija

2 kommentarer

Filed under LO, Scrap

2 responses to “Mona Lisa

  1. Hej!! Hittade hit från scrappiz.. Vilken snygg lo du har gjort!! Många fina detaljer. /Caroline

  2. Skolan

    Hejsan! Allt bra med Tilda! Kötfärssås och spaghetti till lunch. Förberedelserna för adventsfikat är i full fart och nu väntar vi på taxi till HAB. MVH Tilda och Jenny

Kommentera

