”Pomperipossa”

Min älskade unge…vår egen Pomperipossa. Stjärnor, glossy accents, stickles och en massa härliga stämplar!Inspirationen fick jag av MahlinStellas – en fantastisk inspirationskälla!! TACK:)

”Rullarna” är en Mahlin-grej

Mini-pebbles hittade jag hos Brunsons. Frimärket är från Graphic45 och stämpeln hittade jag hos Papermaze

Stickles Platinum blir så fint på fotokanten..Fotot är dessutom embossat!!

Stjärnor är mitt liv…

Favvostämpel från Brunsons egna kollektion!

Det var det hele, Mija

3 kommentarer

Filed under LO, Scrap

3 responses to “”Pomperipossa”

  1. Tilda & Maria

    Hej!
    Tilda har dansat juldanser på musiken idag. Nu ska vi snart gå till stan och shoppa julklappar och fika. Det ska bli roligt!
    Hälsningar Tilda och Maria

  2. men oj WOWSER säger jag bara.. Jag älskar din layout. Det är så härligt att man kan inspirera varandra till så vackra skapelser. Du får mig att längta tills jag kommer åt mina pysselsaker igen! =) Tack!

Kommentera

