God Fortsättning & Sketch #84!

Så sköna dagar vi har nu! Ute snöar det och här inne är det varmt, lugnt och tyst!! Igår var jag och Olivia & Alice i Göteborg. Det stod SHOPPING på agendan 🙂 Hur kul som helst…Vi kom hem med massor av fina grejer! Jag har även hunnit scrappa en del mellan varven..Här en LO på Sweet Olivia:

Papper från Prima och lite från favoriten Fancy Pants..

UTEE grov embossing är en ny jätterolig bekantskap, här har jag även sprayat lire Glimmermist Iridescent Gold över härligheten! Bokstäverna är Tim Holtz grungeboard.

Bookbinders tape från 7gypsies, pompom på tråd och lite tyll!!

Stjärnor, ståltråd och blommor – så kul 🙂

Minipebbles, ljuvliga brads  och lite Glossy Accent (3D lack).

Denna LO är gjord efter Sketch #84 hos Creative Scrappers

Hyvens, Mija

4 kommentarer

Filed under LO, Scrap

4 responses to “God Fortsättning & Sketch #84!

  1. ÅÅÅh Mija, den är helt fantastisk!!!
    Så himla häftig och snygg på samma gång!
    Pompom tråden var ju bara fööör läcker!
    Kram kram å nu ska jag skärpa till mig och hälsa på oftare 😳 har ju varit riktigt dålig på bloggsurfa….
    Kram kram

  2. I love this LO and your entire blog!!!, thanks for leaving a comment on my Fragile post.
    Take Care
    -BK

Kommentera

