The meaning…

..of my life is SHE

All denna kärlek man känner för sina ljuvliga barn 🙂 Papper från Prima, stämplar från Inkido, Crafty Individuals, Catslife Press mm

Fragments – Tim Holtz och silverpluttar från Halmstad Hobbyhandel (Panduros tror jag…)

Blommorna och stjärnorna har jag monterat på kartong och sen fäst med 3D kuddar

Bokstäver åter igen grungeboard från Tim Holtz, här distressade med ink pad Black Soot och embossade med UTEE – love***

En stjärna som jag chalkat kanterna med distress ink pad – Worn Lipstick och virat in med min älskade silvertråd 🙂 Inspirationen fick jag än en gång från Creative Scrappers sketch #82 och PysselFia!!

Ha en finfin onsdag, Mija

8 kommentarer

Filed under LO, Scrap

8 responses to “The meaning…

  1. Mums! Allt på den är ljuvligt!

  2. Super snyggt (såg att du använt en av mina favvostämplar med ”always & forever”).

    Tack för all inspiration du ger och all kreativitet du delar med dig av!

  3. lillnettan

    Den bästa LO du gjort tycker jag…fantastisk.

    /Anneth

  4. Supersnyggt! Gillar allt på denna layout!

  5. Åh vad snyggt! Underbara detaljer! Gillar verkligen hur du gjort med Prima pappret över fotot!

  6. Ja men så klart är barnen det bästa man har. Suveränt snygg LO! Gillar alla dina små detaljer!
    Vill passa på att önska dig gott nytt år!

  7. Tittar in för att önska hela cirkusen ett GOTT NYTT ÅR!!!
    Kram Bodil

  8. Thanks for participating in Creative Scrappers Sketch Challenges for December! We’ve just started a new gallery, please come and upload your layout so we can all get inspiration from you 😉
    Good Luck in our December Draw
    Kristine

Kommentera

