Life

..Tilda är ”LIFE”..

Papper från My Minds Eye serie ”Abbey Road”

Pappersrullar..kul

Blommor från YouDo och Prima. I mitten satte jag pärlor som jag trätt på en bit silvertråd och sen snurrat ihop till en liten ”boll”. Fäste gjorde jag med glouedots…

Ännu mer silvertråd och vackra brads – dessa röda från Panduro! Organzabandet hittade jag på Blomsterlandet 🙂

Underbar stämpel från ?? minns inte. Jag köpte den hos PaperMaze. Den är stämplad på ett ljuvligt papper från Prima.

Det var det hele! GOTT NYTT ÅR på er alla 🙂

2 kommentarer

Filed under LO, Scrap

2 responses to “Life

  1. Hej!
    Vilken härlig lo. Gillar verligen rullarna, coolt.
    Gott nytt år!
    //Ulwa

  2. Å dom där pärlfnuttarna är så superfina! Måste jag testa att göra! 🙂

Kommentera

