”Blinded by the light”

Ännu en LO efter skiss hos Creative Scrappers. Detta är #78..

Fotot är taget på nyårsaftons morgon nere vid mitt favoritställe – ”Örnäsudden”. Papper från bl.a Basic Grey

De blå cirklarna är vit cardstock som jag färgat ner med distress ink pad ”Faded Jeans” (jag hade inget blått papper i rätt nyans…) PomPom på tråd (en typisk Annlouise-grej som jag ”lånat”)

Stjärna i grungeboard, sprayad med Glimmer Mist Graphite (tack för tipset Annlouise), embossat med chunky crystals – UTEE och till sist pimat med silvertråd

Fantastisk brad från Reprint

För att fånga upp det orange-gula i stenarna så tog jag ett underbart orange papper från Fancy Pants och limmade fragments på. Strimman i mitten är lackad med 3D lack…

Så fick det bli…

Mija

4 kommentarer

Filed under LO, Scrap

4 responses to “”Blinded by the light”

  1. Har du kopplingar dit?? Coolt! En grannkommun till mig, tror jag??
    Underbar – du får det så snyggt med stjärnor!! Jag får allt öva mer på det…

  2. Haha – tyckte väl det var lite väl mycket havskänsla för att vara Ö i Sorsele kommun:-)
    Kul att du känner till mina hemtrakter, jag är uppväxt i L kommun oxå.

  3. Din LO är verkligen kanonfin … och så härligt vintrig!

  4. pysselfia

    Helt fantastisk!

Kommentera

