Ännu mera nyheter!!

Det är kul med förändringar och nu har jag bestämt hur jag vill ha det i min BLOGGVÄRLD! Eftersom det blir rätt mycke’ scrap nu så separear jag bloggandet! Denna Mamma Mija blogg blir Cirkus Comstads egen med Tilda i centrum. Alla som vill meddela mig eller Tilda något, berätta om hennes hyss och bravader skriver sina kommentarer i denna blogg 🙂

 

NU kommer NYHETEN”!! Min nya SCRAPBLOGG:

 

 

http://madebymija.blogspot.com

Jag hoppas att detta ska bli lättare och bättre 🙂 Ni är alla Hjärtligt VÄLKOMMNA in  till min nya Scrapvärld!!

 

Mija 😉

1 kommentar

Filed under Scrap

One response to “Ännu mera nyheter!!

  1. Tilda & Maggan

    Hej!
    Tilda har haft samling hos Lena. Jobbat i Bodils klassrum. Till mat var det köttfärssås och spagetti.
    Nu väntar vi på taxi och Tilda åker till Per och gympar.

    Har mailat om utedagen på torsdag och om badet.

    Tilda och Maggan

Kommentera

